2011-03-04

Torsdag 23:53

Jag har ett problem, ett mycket allvarligt problem. Det glappar. Glappar mellan högtalarna och datorn. Det är Glapp. Vilket jävla fult ord. Glapp.
Jag är frustrerad och upprörd. Måste detta hända mig nu när jag redan har en massa saker att tänka på. Vem vill bestraffa mig?
Antagligen ingen alls. En sladd mår inte bra utav att bli utdragen hela tiden och bör få vara ifred. Man ska absolut inte snurra på sladden när den sitter i kopplad. För då blir det Glapp. Återigen. Glapp. 
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Hela livet har handlat om att köpa nya hörlurar till MP3n eftersom det blir klapp efter ett tag. 
Men det tycks bara vara jag som pratar om det öppet. Ingen annan klagar på glapp. Jag ska starta en facebookgrupp, "Alla vi som hatar glapp" och förändra världen. 

Imorgon blir i varje fall en rolig dag. Först en heldag inne på båtmässan i Älvsjö sen ner till Nynäs igen för lite seriös bowling. Seriös bowling. Som att jag någonsin är seriös. 

Jag fick massage ikväll, och det måste ha utlöst något ont i mig eftersom mitt huvud dunkar som fan. Det är till och med jobbigt att lyssna på musik just nu. Då är det illa. Men eftersom det är glapp blir det inte mycket musik i varje fall. Om jag inte börjar gilla att höra allt på höger öra, men den chansen är liten. 

Säcken knyts åt och ingenting är som det ska. 

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.