2011-03-11

Torsdag 01:23

Ikväll så är jag på ett sånt där humör då jag vill dela mina tankar, ta minst en cigarett till och fnula på en massa saker. 

Jag måste ut mer. Alexandra, jag såg din kommentar och ja, du kunde inte ha mer rätt! Det är inte så att jag inte trivs i Nynäs, för jag gillar allt jag har här. Men jag får snart klaustrofobi. Det värsta är att jag är bunden hit med jobbet och allting. Jag antar att det är våren som känns av och man vill komma ut och göra saker. (Även om det är långt ifrån vår, det snöade ju för tusan idag!)

Jag saknar en massa människor också, som jag inte sett på ett tag! Det måste bli ändring på det. Jag är väldigt väldigt duktig på att byta vänskapskrets lite hipp som happ. Det är en riktigt dålig egenskap, speciellt när man är världens sämsta på att höra av sig. 
Shame on me. 

Eftersom det inte är en enda vettig uppe denna tid, ska jag gå och lägga mig. Det blir inte roligare än så här. 



Ja just det, jag har hittat mannen jag ska gifta mig med också kom jag på. Han vet inte om det än, och jag känner honom inte alls. Jag vet hans namn. Någonstans måste man ju börja. Jag kommer hålla er uppdaterade.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.