2011-03-07

Söndag 01:32

Ååboy. Det har varit en lång och härlig helg måste jag säga. I Fredags var det som sagt båtmässan och bowling. Det första jag ser när jag kommer in på båtmässan är en Audi R8. Otippat? Svar ja.
När det gäller bowlingen vann jag ena rundan. Otippat? Nått så in åt helvete.

Lördagen passerade dock lite segare, fast ack så sweet. Filmen Tillsammans, svensk film när den är som bäst. Och COLA. Jag dricker massvis med cola. Jag kommer bli smalfet som Fredrik i Solsidan fint uttryckte sig. Fan. Men ska träna nu. Imorgon. Jag ska träna imorgon. Jepp. 



Nu till en lite mer seriös sak. Jag kan inte prata som folk. Jag tar för det första efter dialekter från folk omkring mig. Typ. Inte så bra alla gånger kanske. För det andra sluddrar jag och pratar alldeles för snabbt. Jag kan lyssna på en inspelning där man hör mig prata och inte förstå ett ord av vad jag säger. Det låter ungefär såhär: "Aa aa aa men exakt, fö ja hade lisom typ en stor o de va däfö sen ba tog jag lisom den där grejen i handen" i en hastighet som inte kan existera på denna jord. 
Den där meningen hade ju noll substans, (men ser nu att den kan tolkas lite hur som) men ni fattar grejen. Åh vad sur jag blir. Det roligaste är att jag jobbar på Norberg och Nilsson, och svarar i telefonen med "Noberg Nilsson det är fida" på ett ungefär. Jag tycker den meningen är skitsvår att säga. Suck. 

Nu ska jag sova. Hej. 



Ska först bara tipsa om en skön Måndagslåt som går att lyssna på alla dagar i veckan.
Ni får ett uppdrag också, alla ni som har någon att dela säng med utav det mottsatta könet. Sätt på denna låt.
Myyys. 

Marvin Gaye – Let's Get It On

Tar denna också. När vi ändå håller på. 

Marvin Gaye – Sexual Healing

Ni som inte har någon att dela säng med kan lyssna på skiten ändå. 


Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Mickan

Haha, jag har exakt samma "problem"! Härmar efter dialekter direkt, pratar fort OCH snubblar fram på orden hipp som happ. Hur svårt ska det vara att prata normalt? :p

2011-03-14 (21:35:37) www http://smas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.