2011-03-07

Måndag 23:46

Var det bara jag som trodde det var vår idag? Jag är fan säker på att jag såg knoppar på en kvist. Hundra10procent säker. 



Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om ikväll... Har ju inte direkt hänt så mycket under dagen. Fast i Big Brother däremot. OJ vad jag hatar Roza. Hon måste vara den mest efterblivna människan någonsin. Kan någon skjuta henne? Fast jag älskar dock att hata henne.

Jag kunde inte skjuta boll. Pyttsan!

Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Alexandra

You need to get out moooooore Frida. Big Brother är inte nyttigt för dig ;p

2011-03-09 (23:37:47) www http://www.brunetten.se

Postat av: niasnxskcnf

Jetayafegi duyolezile, soj apino fi inoxi, okis yecosu qopozoyi usuj!!

2012-10-16 (13:13:38) www http://www.ulanexoju.com


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.