2011-03-11

Fredag 13:05

Vilken Fredag! Jag har sålt fyra GPSer under två timmar! Nu kommer våren, det känner jag på mig.
Idag är jag en sjukt glad människa. Denna Fredag kommer äga!

Postat i Lunch | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Emsan

Uppdatera din blogg sötnöt! PUSS

2011-03-17 (13:42:00) www http://emeliebard.blogg.se/

Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 (11:54:30) www http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.