2011-03-01

Tisdag 21:11

Nu har jag gjort det. Jag har blivit gulhårig. Jag tog mitt naturligt blonda hår och förvandlade det till vispad äggula. Varför? Säg det, säg det. Det måste åtgärdas i vilket fall som helst. 



Nu måste jag styra upp middag, är inte hungrig med det är lika bra att äta nu så slipper jag somna med kurrande mage. Dessutom blir jag så grinig när jag inte äter. Jag tycker inte om mig själv som grinig.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.