2011-03-03

Onsdag 01:41



Nej, jag har inte alls målat varannan nagel med blå respektive rosa nagellack. Herregud jag ska fylla 23 snart. Skärp er. 

Idag har jag kollat Big Brother, Big Brother, Big Brother och Big Brother. Det kanske ni tycker låter riktigt trist, men det beror på hur insatt man är. Jag är besatt insatt.
Borde jag skämmas? Ja. Skämms jag? Ja.
Men vad ska jag annars lägga min dyrbara tid på. Precis. 

Nattinatti mina små hjärtan. Eller vilka ni nu är.
Postat i Allmänt | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Elin

I korridoren här i Umeå har vi det som söndagsnöje ;) Vi har valt favvo att heja lite extra på, min är Peter, haha...

2011-03-03 (09:46:07) www http://corners.blogg.se/

Postat av: Frida

Haha, ja Peter är för skön! Själv har jag inte valt en favorit än, jag irriterar mig på nästan alla. Speciellt Roza.

2011-03-03 (09:52:18)

Postat av: jl

hahah jag hejjar på dj_o

2011-03-06 (18:56:54)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.