2011-01-06

Gonna live each day and hour like for Me there's no tomorrow.

Jag käkar kexchoklad som frukost nu, det är nyttigt har jag hört... 

Igår var en helmysig dag! Åkte med Jenny Lindholm till centrum, tjackade nya skor. Sen Drog vi hem till henne, styrde middag och hade tjejsnack med Maggan. Kvällen följdes upp av TP (Vi vann ej) mot Håkan och Maggan (Jennys föräldrar). Och lite senare fick jag även sovsällskap. En lugn kväll med trevligt sällskap skulle jag vilja säga! Vilket var perfekt för jag var dötrött. Somnade sen som en liten gris, mätt och belåten. 

Idag tänkte jag (som så många gånger förr) städa här hemma. Sen ska jag bege mig hem till Emilia på middag. Planen var att ha middag med Mickis, men det dubbelsket sig. Dels för att jag då hade dubbelbokat mig, och dels för att hon är sjuk! Vi får se vad som händer... 



Lägger upp denna så Bertil på jobbet kan fortsätta säga "hon är väldigt förtjust i att ta bilder på sig själv".
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.