2011-01-03

Måndagströtter

Idag har varit en omfattande dag. Jag är helt slut. Färdig, död, icke levande. Mer som en zombie. Ingenting kan få mig pigg nu, förutom en riktigt bra sömn såklart. 

Jag var på Ikea idag, och gjorde bort mig. 2 timmar sömn kan nog få vem som helst att bli virrig. Men dagen har varit lyckad som fan, även om jag är X antal tusenlappar fattigare. Sitter nu vid mitt alldeles nya skrivbord på min alldeles nya stol. De andra i mitt sällskap blev nog lite trötta på mig eftersom min lista var sjukt lång och jag råkar vara väldigt kräsen. Men jag är rätt nöjd nu i alla fall. 

Nog om Ikea för i helvete. 

Vill säga Grattis till Alexandra idag, som blivit en stor flicka! Jag är glad så att jag fått lärt känna dig! 



Hittade förövrigt en ganska så läcker bild på mig själv i Alexandras blogg här om dagen. 
Helt klart sexig. Jag tror jag spelar en "säl som tappat bort sin mamma". Har ett spel med sanning eller konsekvens jag tog med till Emsan för ett bra tag sen. Då kan det gå sådär!

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.