2011-01-27

Klagosång.


Kan man gå och lägga sig halv 8? Jag kollade på klockan nyss och blev uppriktigt sagt ledsen att hon bara var 19:23. Vad i hela fridens namn ska jag göra nu? Jag är för trött för att städa, för trött för att kolla TV och lägger jag mig för att läsa kommer jag somna inom en kvart. DET GÅR JU INTE. Jag ska för fan upp 8, kommer ju vakna inatt typ. 

Jag måste börja gå o nanna tidigare om kvällarna. Detta måste ju vara anledningen till att mitt huvud dunkat hela dagen. Inte tillräckligt för att jag ville ta en tablett men mycket nog för att vara väldigt jobbigt. 

Jag får helt enkelt sitta här med både mössa och hörlurar på mig ett tag till. Blir väl pigg tillslut, som vanligt och somnar runt 2 inatt.
GLAD JAG ÄR.

Usch, jag skäms över min klagan. 



Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.