2011-01-26

Snart endast 7 år kvar!

Idag har varit en lite mindre gnällig dag! Men idag var en bra dag! Utropstecken! Går inte att överanvända!(?)

Kom på i morse att jag fyller år snart. Eller ja, om ungefär 4 månader. Blir hela 23 år! Vart fan tog åren vägen? Hur kunde jag bli så gammal? Nej skämt åsido, jag är nog den enda som drömmer om att bli 30 år. Jävlar vad skönt att vara 30. (Om jag nu är gift, har barn, hund, Volvo och villa.) Frida love the Svenssonliv. 

Som ni förstår har jag ingenting alls att skriva om, eftersom jag skriver om något som ligger 4 månader fram. 

Jag ville bara att ni ska veta att jag finns till. Att jag lever, att jag mår bra, att jag är glad, att lingonveckan är över, att jag är frisk, att jag ser fram emot helgen, att imellan stavas emellan och att jag ska städa mitt badrum nu. 





Bärbar dator? Nej... rullbar.


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.