2011-01-25

Fruntimmer alltså...

Jag har kommit på att jag gnäller jävligt mycket. Som en kärring, eller ett litet barn. Bara idag har jag gnällt över:

- Att jag vart trött. Ca 700 miljoner gånger.
- Att jag har NÄSTAN ont i huvudet. Jag har alltså inte haft huvudvärk, men känningar utav huvudvärk.
- Att jag har tvättstugan inbokad ikväll.
- Att jag har ont i fötterna
- Och ont i ryggen.
- Att det bara är Tisdag.
- Att jag fick en liten lön.
- Att det brusar på radion.
- Att vårat datasystem på jobbet inte fungerar som det ska.
- Att vi åt thaimat idag när jag inte ville det.
- Att jag inte fattar någonting. 
- Att grinden var svår att stänga.
- Att skrivaren var slut på papper.
- Att jag blev facerapead.
- Att strömmen stängdes av i tvättstugan och jag inte kunde få ut min jacka ur maskinen.
- Att det bara fanns en diskad kopp.
- Att Jonas trycker på mellanslagsknappen fler än en gång.
- Att caps lock är på, och jag måste skriva om lösenordet på jobbdatorn.
- Att det var en spindel inne på tjejtoan på jobbet.
- Att en dörr var jättetung.
- Att jag inte fick ett visst mail.
- Att min mobilkamera verkligen suger.
- Att Fredrik bara jobbar och är jätteambitiös hela tiden.
- Att jag inte bara jobbar och är jätteambitiös hela tiden.
- Att "klockan bara är halv fyra".
- Att mina skor är sjukt osköna att jobba i.
- Att det snöade när jag gick till jobbet.
- Att jag inte vet vad jag höll på med.
- Att det är satans kallt ute.
- Att brödet var torrt
- Att jag var godissugen.
- Att jag måste skriva denna lista.

Tur att jag är lättroad och skulle kunna skriva en dubbelt så lång lista på saker som fått mig skratta idag. 


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.