2011-01-23

Söndag då. Igen.



Idag är det Söndag. Jag har inte jobbat sedan Onsdagen. Känns skumt, men jag saknar jobbet faktiskt. 

Igår var jag hemma hos Rickard, vi kollade på The Social Network. En helt okej film, killen snacka lite för snabbt bara så vi hängde inte med alla gånger. 
Sen vi tog vi några vin glas och snackade skit. Vi kom in på djupa ämnen och jag grinade nästan lite. Men Rickard tröttnade efter ett tag på mig så jag fick glida hem, det var lika bra det eftersom jag var väldigt trött. 



Nu ska jag drömma om sommaren och göra mig klar för att gå hem till Sara. Ikväll ska jag hänga med Hampus, vi ska försöka få igång lite projekt som vi har pratat om. Förstår att ni blir nyfikna, men kan tyvärr inte avslöja något i dagsläget. 
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.