2011-01-23

Sånt här som är kul att svara på, men inte att läsa

Nämn någon som gjorde dig glad igår? Rickard bla.
Vad gjorde du kl 8 i morse? I och med att det är Söndag, sov jag som en stock. Kan ha varit uppe och kissat.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Exakt vad jag gjorde vet jag inte, men kanske bloggade?
Det sista du sa högt?
"Jahaaaa"
Vad har du druckit idag? Oboy och vatten.
Vad var det senaste du köpte? En cola, och ett paket blåa Camel.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun.
Vad är det för väder hos dig just nu?
Kallt som fan.
Godaste glass-smaken?
Finns jävligt många goda, men choklad är ju aldrig fel.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej, men däremot lust vid första ögonkastet.
Sover du tungt? När jag väl har somnat.
Drömmer du mycket?
Typ inte.
Mardrömmar?
Ja, fler nu än vanligt. Fast konstiga mardrömmar som egentligen inte är läskiga, mer en jobbig känsla över de.
Trivs du med ditt jobb? Ja, det gör jag nog.
Favoritklädsel?
jeans
Favoritlåt just nu?
Jag gick in på min profil på Spotify och kollade, där låg Black Jesus, med Jay Smith högst upp, men jag vet inte.
Vad ser du om du tittar åt höger?
En vit vägg.
Vad gör dig glad just nu?
Sara och att jag snart ska äta.
Vad ska du göra härnäst? ÄTA
Höger- eller vänsterhänt? högerhänt

Humör just nu?
Glad, pigg, nykter
Favoritgodis?
choklad
Klädsel just nu?
Randigt linne, kofta typ, och fejkJeans
Musik just nu?
Rosanna -  Toto
Hur många kuddar sover du med? En, en fluffig en med spänst i.
Spelar du nåt instrument? nej tyvärr inte
Morgon- eller nattmänniska? Nattuggla.
Vilka är viktigast för dig? Mig själv, familj och vänner.
Bio eller promenad?
Bio, fast på sommarn är väl promenader ganska härligt
Är du kittlig? Ja, nått så otroligt.
Snarkar du? tror inte det. Kanske LITE ibland. Sällan, väldigt sällan.
Stjärntecken? Tvilling
Äckligaste insekten? Har inte så svårt för insekter generellt, men däremot har jag en ganska så jobbig spindelfobi.
Vad vill du jobba som?
hamsteruppfödare
Stökigt eller välstädat?
Välstädat utan tvekan.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Yeeaaaaah
Anser du att du är stark?
Haha, ja jo beror ju på vad man jämför med
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Vad längtar du mest efter just nu? SOMMAREN

Hur svarar du i mobiltelefonen? Tja, Hej, Hallå där, hej älskling, aa, eller aa det är Frida.
Antal timmar sömn inatt? Hmm, har ingen riktig koll på när jag la mig, eller när jag vakna faktiskt.
Sov du ensam? Svar nej.
Vem sov hos dig senast?
Sekretess belagt
Vad ser du fram emot? Lönen, sommarn
Vad vill du ha just nu? Saras Muffins

Vilken årstid är det nu? Depp-vinter
Anser du dig själv snygg?
Ibland
Har du varit kär? Vet ej.

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.