2011-01-19

Tiden går snabbt när man har kul.

Denna vecka har fan gått snabbt måste jag säga, det är i och för sig bara Onsdag idag, men ändå.

Igår var jag på möte samt middag på en härlig grekisk restaurang på Söder. Åkte bil in med resten av Norberg & Nilsson och fick skjuts hem till dörren senare. Där i mellan åt jag sjukt god mat, hade roliga konversationer och gladdes över att firman betalade allt.  

Ikväll hade jag tänkt leka med Hampus, men jag sköt upp det till imorgon, känner att jag inte är så pigg direkt. Så, nu sitter jag här ensam istället och är mätt på kexchoklad och kakor jag mumsade i mig hos farmor. 

Längtar lite till den 4/2 då jag ska ner till Mickis i Eskilstuna. Mjau. 

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.