2011-01-17

Kiss i byx

Eftersom jag har drabbats av en lite vinterdepp så åkte jag till Expert idag och köpte nya sköna hörlurar till datorn. Det var egentligen inte det jag var ute efter, men fan va bra de är! Dessutom vill man ju inte komma hem tomhänt heller, nej. 

Jag reste mig precis för att hämta min mobil och kom tillbaka med choklad. Jävligt bra där Frida. 

Nej men, anledningen att jag är lite vinterdeppig är nog för att det är vinter helt enkelt. Jag är rastlös och på samma gång slö. Jag vill göra massa saker, samtidigt bara slappa. Jag tycker det är kul på jobbet samtidigt som jag får ångest när jag tänker på det.

Men det beror på att jag är så jävla ensam på jobbet. Jag har ingen att fråga, ingen att bolla idéer med, ingen att prata med, ingen, ingen, ingen. Efter ett tag blir det jävligt tråkigt. 
Nu ska i varje fall min favvo Fredda komma ner från Haninge imorgon och vara med mig i 2 veckor. Det känns riktigt bra! 




Jag är förövrigt lite smånervös här hemma. Borde egentligen komma på vad jag ska ha för kläder på mig imorgon och inte blogga. Ska nämligen äta middag i stan med hela firman inkl styrelsen. Jag kan ju inte glida dit i mina så annars fula kläder och flottigt hår. 
Och tänk om jag gör bort mig helt. Stoppar kjolen i strumpbyxorna igen, eller blir aprak och frågar chans på någon. Kanske båda två på en och samma gång. 

Nej, fejk-leendet på och hatten av. Hej.


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.