2011-01-22

Upp med hakan.

Jag har inte bloggat så mycket på senaste dagarna eftersom jag bara har jobbiga saker att blogga om. Det är ju inge vidare kul att läsa om någon som bara är grinig, har ont och är trött hela tiden. 

Men i den tråkiga kategorin sitter jag. 

Känns helt meningslöst att jag ska sitta och berätta allt jag tycker är jobbigt. Jag vill inte vara den tjejen som är så typiskt tjej-grinig. Jag brukar inte vara det. 

Så jag skiter i det och levererar en lista på saker som är bra just nu i mitt liv. Då kommer jag kunna gå tillbaka efter en viss tid och se att livet handlar om de små bra sakerna, och inte de små dåliga sakerna.

  • Jobbet, är väl ganska bra antar jag. Det förändras mycket, förhoppningsvis till det bättre.
  • Mina fina vänner, som får mig att skratta.
  • Sovsällskap, som mest whinar på mig men det är mysigt ändå.
  • Jag har börjat läsa en bra bok, det är ju alltid kul.
  • Min grymma playlist på Spotify som aldrig gör mig besviken.
  • Att större delen av vintern redan är borta, så vi kan börja räkna ner snart.
  • Min pappa, som alltid ställer upp i vått och torrt.
  • Mina nya hörlurar som räddat många kvällar.



Listan är utan inbördes ordning. Även om jag kanske har mer glädje av en bra bok och skön musik än pappa många gånger. 


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.