2011-01-10

Tänk snabbt.

När jag kommer hem från jobbet så här en Måndag är min reaktionsförmåga inte den bästa. Jag sätter på en låt, och det tar exakt 2:35 min för mig att inse att den inte startat. Jag hade inte slagit på ON på baslådan såklart. Det glömmer jag ju jämt. Konstigt när man glömmer vad man alltid glömmer. Eller?'



Det är inte helt fel när solen skiner in i vardagsrummet. Jag blev så glad att jag var tvungen att ta en dålig web-cambild på det.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.