2011-01-10

Lunch

Har mycket att göra nu i butiken efter att vi öppnade på nytt efter jullovet. ALLT måste ju bli 2011 nu! Herregud, vart tar åren vägen? Känns inte som att det var ett år sedan sist. Men nu väntar en ny sommar för båtfolket, och även om jag bara har jobb i huvudet under sommaren, längtar jag som fan!
Det är lustigt egentligen hur man på två olika sätt kan tycka och tänka om sitt jobb. En del av mig vill hellre vara hemma, ni vet, sova på morgonen och lata mig framför datorn hela dagen. Medan den största delen av mig vill komma till jobbet för att slippa "verkligheten". På jobbet tänker jag inte på något annat än jobbet. Tyvärr har ju detta en tendens att gå överstyr, då man tänker på jobbet även när man är hemma också.

Menmen. Sommaren, du får snabba på lite nu.

Postat i Lunch | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.