2011-01-23

Just nu.

Nu sitter jag hemma hos Sara medans hon lagar middag åt oss. Fläskfilé och potatiskroketter i all enkelhet blir det. Men jag förstör min aptit genom att äta ostbågar, det är ju inte bra, men fan så gott. Typ gårdagens ostbågar, så de är sådär förförande krispiga.

Vi har (Sara har) precis haft Ljusparty. Den kom hit en söt flicka med massa olika ljus och ljushållare, så fick man köpa om man ville. Jag spenderade såklart 995:- på två elefanter som man sätter ljus i. Kändes helt okej. Så länge det är under tusenlappen så...

Mitt nästa köp jag ska genomföra är en iPhone. Till mina vänners stora förskräckelse, eftersom jag då endast kommer bli tillänglig via facebook. Inte IRL.

Nu borde jag vara lite social. Hörs på fejjan, hej!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.