2011-01-05

Idag som i dag

Jag och Fredrik på Yamaha i Haninge var de enda på YAMAHA-kursen idag. Vad bra, tänkte jag. Då kan man gå igenom mycket, och få mycket hjälp. Men det visade sig att han måste ha hårdpluggat på allt (vi lär oss ett nytt datasystem). För han var långt före mig i alla fall. Efter att jag inte hängt med i nån timme började jag rita blommor på mitt informations-blad, som jag dessutom glömde där. Sen skjutsade han mig till Västerhaninge och jag åkte ner till jobbet. Men alla skulle dra, så jag drog hem jag med. 

Idag funderar jag på att göra något mirakulöst bra. Vad vet jag inte riktigt än. Jenny ska hämta mig snart, vi ska styra dinner med henne pojkvän. Kanske en trekant på det, man vet aldrig med Jenny. Hon ska alltid hålla på och dela med sig. Jag vill ju ha ett eget äpple liksom. 




Vin är gott.
Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: emsan

Älskar bild nummer 2, charmiga liksom :-)Saknar dig btw!

2011-01-05 (22:08:01) www http://emeliebard.blogg.se/

Postat av: frida

haha ja det är klockren!

Saknar dig med min smula! :)

2011-01-06 (12:06:31)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.