2011-01-04

God Morgon

Jag drog en liten fuling nu på morgonen och stängde av mina väckarklockor. (Ja, det ska vara plural).
Men Kristofer från jobbet ringde och väckte mig nyss. Han skrattade åt mig som om jag vore töntig eller seg på något sätt. Knäppt.

När jag sitter här nu känns det nästan som vår ute. Solen skiner och himlen är blå. Fast kollar jag ut en gång till inser jag såklart att vintern fortfarande är kvar. Men i cirka 3 sekunder kände jag mig vår-varm i kroppen. Det gjorde min morgon.






Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.