2011-02-05

Har aldrig fantasi nog för en bra rubrik

FREEEDAG! 

Det var väl fan på tiden, nu är Måndag snart här igen. Det känns ju jävligt underbart!

Gillar att Rickard ringde mig idag och frågade om jag levde eftersom jag inte varit online på snart en timma! Haha, aa, han är för rolig. 

Imorgon, Lördag, ska jag åka till Eskilstuna och hälsa på henne med Emelie. Det kan nog bli väldigt bra. Jag vill på dans. Dans alltså, inte disco... Dans, det låter mognare, och roligare. Dessutom är det ingen som säger disco längre. Nu förtiden är det utgång eller bara att man går ut. Men det är väl ganska lamt. Fast åt andra sidan är det ju rätt lamt att gå ut. Jag känner mig alltid lite för gammal, lite för kissnödig, lite för nykter och längtar lite för mycket till sängen.
Men imorgon ska jag vara taggad. Lovar. 



"Imorgon, Lördag, ska jag åka till Eskilstuna och hälsa på henne med Emelie."- Vem fan är "henne"? Staden då eller? Nej, Mikaela ska det vara.

Jag är trött. 



Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.