2011-02-27

Söndag 23:36

Jag vet inte riktigt vad jag hade gjort utan musik! Jag kan inte med ord beskriva hur BRA jag tycker att musik är. Ibland tror jag att jag är lite skadad, som hellre sitter och lyssnar på musik två timmar än ser en bra film. 
Musik påverkar mitt humör så jävla hårt. Utan en låt och cigg på morgonen kan jag lika gärna gå och lägga mig igen. 

Min näsa och hals är inte riktigt med i spelet längre känner jag. Gillar verkligen att vakna en Lördagsmorgon med en osthyvel i halsen. MJAU. En löningshelg också! Tur att Hampus kände att han kunde offra sig på en filmkväll med en sovandes sjukling brevid sig i soffan! 

Nu ska jag ta en dusch, sätta på mig något riktigt sexigt och sniffa otrovin! Som jag slarvade bort en stund för att sedan återfinna honom i kylskåpet. Jag fick fria luftgångar och brainfreeze. Lyckat, om du frågar mig. 





Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.