2011-02-02

Livet är då allt bra spännande.

Idag har varit lite av en rövdag. Började med att jag vaknade klockan 10 och jag ska öppna butiken 10. Ni förstår problemet, jag försov mig. Stressade mig iväg till tåget med tom mage och väl framme insåg jag att jag även var tom på cigaretter för de låg kvar på diskbänken. Sen Jobbade jag 20 min in på min lunch. Vafan är det för stil? Fick ju skynda mig iväg till Glade Kocken för att bli sjukt besviken på menyn. 

MEN, efter det har det gått ganska bra. Har bara gjort de små vanliga missarna. Jag är ju fortfarande mig själv liksom. 

Var inne en farbror idag som pratade i säkert 50 min om sin uppväxt, gamla jobb, fisk, hans dotter, hans gamla kollega Yvonne de hade skrämt slag på ett par tillfällen, sina arbetsskador och en hel del till. Jag försökte visa på alla sätt att jag ville jobba vidare, men han bara fortsatte, så jag gav upp och lyssnade. Ingenting hängde ihop och jag insåg efter en liten stund att det var inte vad han sa utan vad han ville förmedla som var viktigt. Vad det nu var, har jag ingen aning om. Men söt var han. 


Om ni undrar vad jag gör nu, äter jag kakor.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.