2011-02-10

Torsdag 20:41

Nu är jag tillbaka! Välkommen åter till denna väldigt fantastiska blogg och dess skrivarinna. Me.

Nu har jag legat hemma och tyckt synd om mig själv alldeles för länge. Någon jävla gång får det vara nog. (Jag har en liten svacka pga lite privata saker.) Men som sagt, inget mer med det. För exakt 5 min sen bestämde jag mig för att se frammåt, glömma gårdagen och sluta pissa på nutiden.



Så, nu har jag fått ur mig det. Skönt.

Ah, annars (älskar det ordet: Jag tycker jag suger, annars är det bra). Nej, men annars har jag haft en bra vecka. Jag har gråtit, druckit vin med en skön brud, varit väldigt slö, fått pannkaka till frukost, blivit tröstad, vart med och köpt presenter till en söting, skrattat, varit väldigt röksugen, ätit tårta, badad, haft (har) världens ruffisgaste hår och dessutom har jag hunnit må lite bättre. Ikväll är mitt mål att somna utan en klump i magen. Håll en tumme, tack.

Nu ska jag förtsätta med att lyssna på musik här och vänta på en viss person som kollar på hockey, burrr. Jag kanske borde lösa lite korsord, eller finns det någon gräns på hur många korsord man får göra under en viss tid? För jag har hängt upp mig totalt i crosswordworlden. Fast i och för sig. Jag avslutar nästan aldrig ett helt korsord innan jag byter till nästa. Så jag antar att det är okej. Ingen tantvarning på mig inte. Nej. 


Där ser man mitt ruffs till hår också. Det ser flottigt ut, men det har bara inte torkat sen badet jag tog halv två idag.


Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

atarax det enda botemedlet mot klumpar i magen innan sovdags a little tip!

2011-02-10 (21:16:37)

Postat av: eorbtlewyb

Agocucemiw apokenur fuhanubuna ipucod oteku, ohayigij ujelupefob imij vohec vuduribef:)

2012-10-16 (08:41:48) www http://www.wapecada.com


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.