2011-02-24

Torsdag 20:39

Nu var det snart en vecka sen jag skrev här, men jag har liksom inte varit hemma och det känns lite osocialt att sätta sig att blogga under kvalitetstid med vänner. 

Jag hade tänkt att gå och lägga mig (klockan är nu 20:16) men kom på att Big Brother går ju klockan 22 och det vill man ju inte missa. Även om det suger en del, men det kommer nog igång snart känner jag på mig.

Jag är dock helt sjukt trött och borde få sova fler än 8 timmar ikväll. Gick fan upp 06:40 imorse för att kunna ta halv 8 tåget. Hade Garmin kurs i Globen idag. Jag fick en läppsyl, en mössa och en penna, kaffe, fralla, banan och lunch för besväret. Lärde mig lite också, som bonus. 
Vi gick igenom GPSer och navigerade. Typ. Jag råkade stänga av min mitt i genomgången. Bara så ni vet, att jag är smidig.  

Sen efter det fick jag åka till YamahaCenter i Haninge och jobba där. Det var kul som fan. Roligt att träffa alla och att jag på något sjukt sätt blev lite nervös när jag fick min första kund. Jag är så van vid mitt lilla Nynäs där det bara är jag som kan allt (ang. kassan såklart) och helt plötsligt visste jag ingenting. Men jag var lika charmig som vanligt och kunden gick där i från glad över sina nya stövlar. 

Det är fortfarande massa tid kvar till BB börjar och jag är fortfarande jättetrött. Åhhhahhh. Ska nog ta och dansa mig varm. Hej. 

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.