2011-02-06

Tjött

Så, nu var man hemkommen från Eskilstuna. Jag har haft en helt underbar kväll med de bästa tjejerna! Måste göras om!
Nu sitter jag hemma hos pappa, går igenom mina fd garderober och fylls med nostalgi. Det är faktiskt ganska bra underhållning att hitta en ritbok från fyran. Min pappa beordrar mig att göra en massa saker, och när han sätter igång pratar han högt och pekar med hela handen. För att undvika missförstånd och andra olämpliga saker. Jag har inget annat val än att nicka och göra som han säger. Tillexempel gå igenom alla cd-skivor. Eller att jag inte bör kolla på filmen "Rec 2", för den var rent ut sagt riktigt dålig. Jaja, här är det som vanligt.
Nu ska vi äta korv stroganoff.
Kolla vad fint med långt brunt hår. Varför är gräset alltid, alltid, aaaalltid grönare på den andra sidan?
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Alexandra

Du är snygg i båda frisyrerna, men det du har nu är imbaaaa ;)

2011-02-06 (19:45:43) www http://www.brunetten.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.