2011-02-15

Tisdag 23:31


Har precis läst ut denna bok och grinat som ett litet spädbarn! Det är nästan helt sjukt hur mycket man gillar saker som framkallar känslor egentligen. Efter att ha legat i sängen och grinat en kvart och vänt mig vemodigt känner jag mig bättre nu än jag gjorde innan. Inte bättre som lyckligare, bara mer lugn. Vilket heller inte är rätt ord, jag menar bara att ingenting spelar egentligen någon roll förutom de saker och människor som berör. För det är de som gör en levande.
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Nille

SE FILMEN FJIIIIIIDA!

2011-02-17 (22:04:27)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.