2011-02-12

Lördag 19:51

Jag är så fruktansvärt duktig och sov nästan till 17. Vaknade 12 och gick upp för att käka samt duscha. Sen la jag mig i sängen med en bok och helt plötsligt vaknade jag 17. 

Det var tre timmar sen, och jag har fortfarande inte kommit igång. Antar att denna Lördag kommer bli den tråkigaste på länge. Men det är väl helt okej med tanke på att gårdagen var väldigt bra. 






Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.