2011-02-12

Lördag 23:13

Jag har kommit på den bästa ursäkten för mig till varför jag inte kan diska så ofta. Jag har torra händer. Det sliter att diska under rinnande vatten då. 

Men nu har jag trotsat min ursäkt och diskat den senaste timmen (hade en hel del disk) på en Lördagsnatt. Här händer det grejer. Det går bra nu. Osv osv. 





Här rullar Lukas sig i något som antas vara okänt djur kiss. Jag ligger brevid på det gula gamla täcket och dricker festis i sånna här småförpackningar med sugrör till och njuter av solen.
Nej men sommaren är inte så saknad i alla fall. Nej...


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.