2011-02-03

Jag gillar min farmor.

Någonting är fel på mitt skrivbord. Eller tangentbord menade jag. Vissa bokstäver är jättesvåra att trycka ner. Problemet uppkom igår när jag käkade kakor, och hade smulor på fingelingarna när jag skrev. 

Pratar i mobilen med farmor, och Gud vad hon skriker! Hon pratar om Foppa och att han är på Tvn just nu. "Titta nu så får du se hur han ser ut". Jag var nästan lite otrevlig som svara att jag vet väl för fan hur han ser ut. "Ja, men hur han agerar". Jag fatta inte vad hon menar, men svarade att jag skulle ta en titt. När helvetet fryser till is.


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.