2011-02-18

Fredag 20:15 (oooh)

Hej allihopa! 

Det första jag sa när jag vaknade imorse var ÅHHH idag är det Fredag. Inte vilken Fredag som helst heller! Utan MIN Fredag. Mm, den ni. Dagen började perfekt när Nypan på jobbet glider in och ger mig en chokladask och en kram. Det gjorde min dag kan jag säga er! 

Men med en sådan början kan det ju bara gå åt ett håll och det är väl ungefär vad det gjort också. Jävlar vilken sämst dag. Har aldrig längtat till klockan 18 så mycket som idag! Jävla typiskt att jag inte har ett glas vin att fira in kvällen med. En redig whiskey hade också suttit fint. Fast jag gillar inte whiskey, så det har jag inte hemma heller. Men ett stort glas svartvinbärsSAFT det har jag då allt! Jaaaråå, det går bra nu. 

Ikväll blir det filmmys med Emsan. Vi ska kolla på Pojken i randig pyjamas! Yeeeees!
Hoppas det är bra och att jag grinar mycket. 

Jävlar va sugen jag är på fredagsvinet. Är det så här killar känner inför fredagsölen? Men vin är för damer, för vi brölar och snusar inte! 

Ha en skön Frida-dag!




Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.