2010-09-30

Kiss my eyes and lay me to sleep

Om det är något i mitt liv jag skulle vilja ändra på vore det mina tider på jobbet. Jag går halv 9 och kommer hem 19 ungefär varje dag. Jag sover på morgonen och på kvällen hinner jag i stort sett plocka undan lite saker, laga mat och sen hamna i matkoma. Efter jag ätit sitter jag mest bänkad framför TVn fast jag vet att jag borde göra annat. Men jag orkar inte. Sen helt plötsligt är klockan 21 och det känns "försent" att ta tag i något då. Fast jag innerst inne vet att jag kommer vara vaken runt 3 timmar till.
Det är trist med lite fritid och speciellt när man jobbar helg, då får man bara en dag att hinna allt på. Hinner man inte tvätta och städa den dagen ligger man risigt till eftersom resten av veckan kommer försvinna på jobbet och framför TVn. Jag måste nog komma på något smart sätt att kombinera jobb och fritid på, för det börjar bli trist! 

Imorgon ska jag i varje fall upp tidigt och tvätta innan jobbet! Det är faktiskt ganska skönt, kan man göra allt i lugn och ro.
Haha jag såg att jag hade en video i mobilen från kryssningen när jag Denise och Sara står inne på damtoan och asgarvar, man känner inte ens igen skratten för de är så sjukt hjärtliga. Samtidigt så hör man mig säga "ÅH HERRE ÅH HERREGUD" några gånger om. I slutet av filmen framgår det i varje fall att vi väntat på att toaletterna ska bli lediga när vi i själva fallet inte hade försökt öppna dem åt rätt håll. Jag kan slänga upp videon någon dag kanske.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.