2010-09-20

They can all get fucked, just stay true to you

Jag undrar egentligen hur mina grannar mår. Varje dag så spelas det hög musik från 8 till 9, sen efter klockan 18 - 22 typ. Plus att jag sjunger med ibland. De måste verkligen tycka att det är en fruktansvärd otur att jag flyttat in!

Men äntligen har Måndagen passerat! Jag trodde jag skulle dö cirka 5 ggr utav trötthet. Och nu när jag sitter hemma är jag pigg, hur fan går det till? Imorgon måste jag vara piggare så jag kan ta tag i allt jag sköt upp idag. Sånt är aldrig kul. Jag hatar att skjuta på saker! Det bästa som finns är att skriva en lista på allt du ska göra, och så GÖR du det! Det värsta är bara att vissa saker pallar man inte ens ta tag i. Vänta ett tag.... Så, var tvungen att byta låt på Spotify, Justin Bieber kom där från ingenstans och förstörde mitt sinneslag till det sämre. 

Nej nu ska jag ta mig en dusch! 

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.