2010-09-12

Så, nu var det dags.

Jag har alltså lämnat min gamla blogg nu, eftersom han var lite gammal helt enkelt. Helt sjukt att jag lyckats hålla mig kvar vid samma gamla blogg så länge. Jag är annars en ganska ombytlig person då det faktiskt förnöjer. Jag tänker nu börja skriva lite här istället, mest för att det är kul och för att alla mina stalkers ska hålla reda på mig.

Jag tänkte börja denna blogg med ett litet inlägg om vem jag är. (I punktform så klart)
  • En kvinna i mina bästa år.
  • Naturligt blond, i alla bemärkelser ibland.
  • Medlem i Badoo.com där jag driver med äckliga människor av motsatta könet.
  • Jobbar på Norberg & Nilsson, Yamaha Center.
  • Dålig på att diska.
  • Har svårt att slappna av och vara laid back ibland.
  • Gillar pappersarbete.
  • Dansar och sjunger fast jag inte kan.
  • Tycker att folk som skriver mer versaler borde lugna ner sig.
  • Är ganska öppen och glad.
  • Fast man vet aldrig riktigt vart man har mig.
  • Får snefyllor ibland.
  • Grinar till Idol, Talang, Extreme home Makeover, Biggest Looser, Ensam mamma söker. Ja, det mesta.
  • Har Death Proof som favoritfilm eftersom stämningen är så underbar i den.
  • Går aldrig och lägger mig i tid.
  • Skrattar ofta åt mina egna skämt.
  • Har slagit vad med chefen om att sluta röka den 1:a November.
  • Vet inte vilket datum alla hjärtansdag är på.
  • Bryr mig inte om vem som är ihop med vem eller vem som gjort vad. Det är inget sport att veta det i Nynäshamn längre.
Nu får det fan räcka. Tack för mig!
Postat i Allmänt | Comment (4) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: R

det är inte du på bilden!

2010-09-13 (00:46:28)

Postat av: R

det är inte du på bilden!

2010-09-13 (00:47:18)

Postat av: Jenny

HAHAH så skööön du är Friiiiida

2010-09-13 (21:42:35) www http://jennylindholm.blogg.se/

Postat av: Frida

R: Tror visst att det är jag på bilden!

Jenny: Haha, du med tösen ;)

2010-09-13 (23:51:37)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.