2010-09-14

Lunch

Vilken dag, vilken dag. Imorse kom jag knappt upp, jag låg och vred mig tills jag som vanligt får panik och hela morgonen blir förstörd. Imorgon ska jag gå upp långt tidigare, äta frukost i lugn och ro, duscha lite längre än vanligt och ha gott om tid att gå ner med Leo till Farmor.

Jag hade en Ulf här på jobbet från en av våra leverantörer. Jag har aldrig haft en sådan möte förut, om man nu kan kalla det möte... Jag hade hoppats på att det var en snygg och frestande grabb, men han satt bara och snacka om sina barn så jag sket i att spinna vidare på tanken att det kunde blivit vi. 

Nej men skämt å sido. Det är ganska nytt för mig det här med att stå i en butik och allt vad det innebär helt själv. Men jag tror det går bra, jag gör mitt bästa i alla fall, och mer än så kan man ju faktiskt inte göra! Man måste helt enkelt inse att man måste lära sig av sina misstag och inte ge upp.

Nu har min lunch tagit slut och jag har en hel del att göra, så vi kan ju höras senare.

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.