2010-09-20

Lunch

Nu sitter jag här som vanligt på min alldeles för korta lunch!

Min helg har varit sjukt bra! Började trevligt på fredagen då jag, Rickard och Alexandra fick i oss lite vin och blev fnissiga. En jävligt lyckad kväll om jag får vara helt ärlig. Dagen efter var dock inte lika rolig, då pappa väckte mig för att det var den stora flyttdagen. Vi kånkade på grejer hela jäkla dagen! Jag har fått träningsvärk i vänster arm och i vänster vad.
På kvällen så kom Mickis och Emsan över på ännu lite mer vin. Vi hade bestämt oss för att inte gå ut utan köra en helkväll bara vi. Men efter ett tag fick vinet tala och alla vart sjukt sugna på att festa till det lite. Vi begav oss till Beadrö Baren. Där blev det en instensiv timme med dans och jubel!

Sen fick jag komma hem och sova i den nya lyan, som är sjukt mycket finare än den förra!

På Fredag drar jag till Tallinn för att hitta min själsfrände och köpa billig sprit.

Nu är min lunch slut! Ciao


 

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.