2010-10-17

Varför? Därför.

Nu sitter jag här, lite ensam och övergiven. Utanför är det kallt och mörkt, det enda jag ser när jag kollar ut genom fönstret är min egen spegelbild. Jag kollar mig själv djupt i ögonen, spänner blicken och frågar mig själv: Varför i helvete köpte du inget smör sist du var och handlade?

Nu måste jag äta mackor till frukost utan smör. Låter det som en bra grej eller?
Tror icke det va... 

Nu tänkte jag kila ner i sängen, God natt på er.
Min vovve har hållit mig sällskap i helgen, men nu är han hos farmor eftersom jag jobbar hela dagarna. Det blir lätt tomt.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.