2010-10-27

Tristess

Vad gör man egentligen när man inte kan somna om nätterna. Jag tycker inte om mitt huvud just nu, eller det som rör sig där i. Min chef sa att jag skulle skriva en lista på allt skit som jag måste ta tag i.
Jag ska bli som Gunde Svan och köra listor. Skriva allt jag måste göra, vilken prioritering det har och uppskattad tid.
Yes det ska jag. Här kommer första listan:

1. Ha kul.

Jag satt och skrev värsta listan först, men kom ganska snabbt på att jag inte orkar. Nej, man gör så gott man kan, har kul och sätter saker i rätt perspektiv. Mitt liv är som det alltid har varit. Fast... tråkigare typ. Men det är höstens fel, inte mitt.

Hej.



Jag vill köpa ödla. Det är mitt senaste påhitt.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.