2010-10-14

Man får faktiskt vara självisk

NEJ. Jag kan säga nej. Det gillar jag med mig själv. Ibland kommer jag på mig själv vara sjukt ärlig, då fnissar jag alltid. Jag vet att jag kommer bli den där mamman som vill lära mina barn att alltid visa respekt men aldrig ta skit. Känns någonting dåligt, säg nej. Varför göra någon annan glad än den du ska leva med hela livet.
Men allt har ju sin gräns...
... dessa pinglor (Ja Rickard, du får vara en pingla!) sänger man ju inte nej till direkt.
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Alexandra

Vi säger inte nej till dig heller ;)

2010-10-14 (16:44:29) www http://www.brunetten.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.