2010-10-20

Tjabba

Förlåt för min taskiga uppdatering här på bloggen, men jag har verkligen inte orkat. Jag tycker personligen att det är så himlans tråkigt att läsa bloggar där någon bara sitter och whinar så jag har hållit mig kort.
Idag mår jag i varje fall bättre, har lyckats äta både frukost och lunch vilket märks för jag har mycket mer energi. Det gillar vi. 


Snart ska jag ta en dusch samt renbädda i sängen. Jag har inte duschat sen... Ja av att döma utav håret mitt i alla fall 3 dagar. Yeeaaah. Men det är ju lite svårt att duscha när kroppen inte ens orkar stå raklång längre än 5 min. Men nu är det dags! Åh vad skönt det ska bli... 


Men sen blir det nog tillbaka till sängen som gäller. Fyfaan vad jag har ont i hela kroppen, känner att jag inte är så långt ifrån att få liggsår. Tur att jag har True Blood att kolla på, med dess blod, våld och sex. Annars hade jag inte varit långt ifrån ett mentalt sammanbrott också. 


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.