2010-10-18

Status: Jag är lite sjuk tror jag.

Sara stackarn sprang som en skållad räv här i från nyss efter att jag kommit ut från badrummet med rödsprängda ögon skakiga armar. "HUR mår du?" Frågade hon, ja jo sa jag, jag spydde lite nyss.


Jag vill fan inte göra det igen, snälla säg att det är över.
Postat i Allmänt | Comment (5) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: emilia

stackare då! hoppas det blir bättre!

2010-10-18 (22:52:47) www http://emiliaåslund.se

Postat av: jenny

men :( stackarn då!! spy ej mer! ät rostmackor och blåbärssoppa!! och drick mkt vatten

2010-10-19 (09:11:12)

Postat av: Åta

Stackars min syster... Drick cola, det hjälper... :)

2010-10-19 (11:07:06)

Postat av: Hampus

Ta resorb om du har det hemma, annars vatten med lite salt i. Måste återställa vätskebalansen.

2010-10-19 (12:24:29)

Postat av: frida

tack sötnosar <3 o jag ska testa det hampus! :)

2010-10-19 (14:22:42)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.