2010-10-22

nejnejnej

Varför är det vinter en gång om året, och varför i helvete börjar den redan nu? Det är Oktober.
Jag orkar inte, jag gör ta mig fan inte det. Jag gav det en chans idag när jag tvingade ut Niklas på en ringvägen promenad.
Jag ångrar det djupt, mina fötter är inte varma än och mina händer är stela och gör ont.


(Ja klart jag skulle haft bättre skor och tjockare vantar, det vet jag också. Men jag blir lite arg bara.)


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.