2010-10-04

Lunch

Sådär ja, nu har jag precis tryckt i mig en 90gr plus pommes frites. Det blir ta mig fan aldrig äckligt. Men vilken bordskick jag har då. Jag tar så stora tuggor att jag måste tugga med öppen mun samtidigt som jag får luta huvudet bakåt för att inte spilla. Hungrig kan det kallas.

Idag är det Måndag som betyder 6 dagars jobb för mig. Jag ska försöka att inte gå in i tristess-väggen då det inte finns ettt jotta att göra. Typ. Det är i varje fall riktigt trist. Tur att man har vissa fina kunder som ibland kommer in och pratar bort nån halvtimme för en lite då och då.

Nu har jag endast 9 minuter kvar av min lunch, och har inte fått fram något vettigt i detta blogginlägg.

JO, idag rinde nynäsbostäder mig och sa att vissa grannar har klagat på min musik. "Musik?" sa jag, och kärringen la till ordet volym. Jaha nu börjas det alltså. Man får tydligen inte spela lite högre musik en söndag 15:00. För att det KAN ju vara någon som vill sova då. Isåfall sa jag, är ju inte min musik denna persons största problem.
Postat i Lunch | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.