2010-10-27

Lite bilder från mobilen jag ej orkat lägga in.


Såhär kul hade jag den dagen.


Satt mest och glodde ner på mina inte alls slitna skor.


Tillslut kättra jag upp för en stege, satt där tills jag kom på att det var sjukt högt.


Varit och ätit middag med denna pingla.


Alexandras hund, han var allt förutom ful. 


Var ute och gick med Niklas, det var kallt.


Skulle fota att jag såg ut som en liten pojke, men allt man ser är min fula mössa.


Härligt med humor! En kaviartub i ett kuvert märkt Frida. Arg för att jag inte kom på idén.


Vi åkte på kryssning, och jag var sjukt trött och bakis här.


Min utsikt är fan inte att leka med ändå asså. 


Mickis hittade en bok värd guld alltså. Farmors läkarbok från 1926. Ganska bra info där...


Han stod och hoppade på stället och blev sjukt glad när jag frågade om han ville tvätta 


Postat i Bilder | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: emsan

Älskar spontanta på - jobbet - bilder. ;)

2010-10-29 (10:31:54) www http://emeliebard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.