2010-10-22

Kycklingsvingar



Jag har länge tänkt på att Sookie i True Blood har sina armar något så in åt helvete fult. Lite som en kyckling, snea och skeva. Inte raka utan in och ut på samma gång. Och vad ser jag? Jo Mig själv. Precis likadan.

(Jag tog fotot för att en kompis ville se klänningen, inte så att jag bara står och fotar mig själv utan anledning, heheheh neejheejnej.)
Postat i Allmänt | Comment (5) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

;)

2010-10-22 (22:50:43)

Postat av: Anonym

sjukt sexigt;)

2010-10-23 (01:57:07)

Postat av: Emsan

Fan va du ljuger. Klart du står och fotar dig själv i ett tajt fodral ba' sådär! ;)

2010-10-23 (10:09:44) www http://emeliebard.blogg.se/

Postat av: frida

Emsan, det kan väl ha hänt typ en eller två ggr.. ;)

2010-10-23 (13:32:43)

Postat av: jl

Lägg neeeer!! när man ser ut sådär får man fota sigsjälv utan anledning!!

2010-10-24 (19:11:40) www http://jennylindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.