2010-10-24

Ibland blir det inte riktigt som man tänk sig.

Nu är min lägenhet full med kartonger, endast innehållande skräp. Man samlar på sig sjukt mycket skräp. Skräp, skräp, skräp. 

Jag gjorde en köttfärssås nu som inte alls var god, åt inte ens upp fast jag var så hungrig. Smällde i mig en kexchoklad istället.

Tänkte sätta upp en lampa i hallen också, men det vill sig inte. Mina armar är för korta, kanske ska göra ett nytt försök innan Beck börjar på tvn. För tänkte se det ikväll.

Annars är det bra, jävligt bra!


Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Alexandra

Söta! :D

2010-10-24 (21:50:43) www http://www.brunetten.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.