2010-10-14

I like

Sitter och väntar på Jenny nu som ska plocka upp mig i sin röda fara, vi ska äta på Al Porto. Jag håller fan på att dö lite av hunger. Imorgon är det fredag och jag jobbar inte i helgen! (Hoppas jag).
Mickis kommer i alla fall hem till mig imorrn på lite vin och Idol. Jag har inte följt Idol på flera år, (senast när Darin var med). Efter det hade jag redan ledsnat. Jag tycker de bara förstör en massa fina låtar med deras fulsång. Fast vissa är väl bra i och för sig. Det kommer bli kul i vilket fall! Helt sjukt att jag gått från noll till TVÅ singelkompisar. Grymt ju, om jag får välja!


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.