2010-10-17

Helgen som varit

Det blev en förvånansvärt lugn kväll igår. Startade hemma hos Alexandra med vin och jordnötter. Hon hade kanske världens sötaste hund där också som hette Fender. Norberg & Nilssons nya maskot frågetecken. Efter vi hade druckit våran dricka drog vi vidare till Bedarö Baren där det var ångestlugnt. Inte alls nå kul om jag får vara helt ärlig. Men det gjorde väl inte så mycket för helheten av kvällen var sjukt bra.
Jag var rätt bakis igår också eftersom Mickis och Emsan var här i fredags och vi hade deeptalk. Det var riktigt skönt, och fan vad jag gillar dessa tjejer. Utan dem hade mitt liv varit något tommare. Senare kom Andy också, han skulle vara DJ och vi ville dansa, så det var ju en bra kombo. 

Men vi pratade om livet och alla nergångar och personer som suger energi ur en. Nog för att det var svårt att komma fram till något med vinet rusandes i kroppen men jag tror att vi alla var överrens om att livet är för kort för att man ska vara med personer som inte får en att må bra. Det är skönt att kunna välja personer omkring en och inse att du inte gillar alla, och alla gillar inte dig. So what?


Nu ska jag nog kila över till Rickard med Leo och äta flottig pizza samt se på film. Imorgon börjar en ny vecka! Woho!

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: jenny

helvete jag som också behöver deeptalk. kirra en ny såndär kväll frida!

2010-10-17 (22:05:00) www http://jennylindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.